Gå til innhold

Det nye Stilpolitiet!


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Her er en liten hangup:

Det hender jo at man skal ut og sykle sammen med noen. Da er det, synes jeg, ekstremt viktig å avklare antrekk på forhånd:

Er det klubbdrakt i dag? Kan være kult det også om man er fra ulike klubber.

Skal man velge fra egen frie garderobe? 

Skal man ta på seg noe som har med sykkelmerket sitt å gjøre?

Skal man ta en statement-trøye? (Jeg har en antirasistisk og en pride som begge har gitt saka pengestøtte og ønsker meg en veldesignet pro-ukrainsk en som støtter kampen mot det russiske nasjonsmordforsøket.)

Dette er altså en fryktelig kjempeviktig diskusjon å ta på forhånd. Casually deliberate ftw.

Endret av Valentino
  • Like 5

Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valentino skrev (14 minutter siden):

hangup / Jaaaaaaaaaaaaaaaa ! ! Hvem vil vel være han ene i Assos mens røkla plutselig finner ut at de er i samme sykkelklubb (for en gangs skyld). Gjør klare avtaler og unngå en "halv klubbdrakt", alt eller ingenting.

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kettill skrev (37 minutter siden):

Bib og knevarmere ser jo 1000 ganger bedre ut enn lange bukser når været tilsier det! Bukse er for vinter. Varm bib og løse ben er for kaldere enn 5 grader og regn.

Løse ben har jeg slutta med etter at jeg kjøpte en bukse. Når jeg først tok de på tok jeg de jo aldri av? Løse knær føler jeg blir mye av det samme + den evige letinga i skuffa etter 2 deler...Det må da være innafor med noe stilig Assos spring/fall knickers her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosandholm skrev (18 timer siden):

Løse ben har jeg slutta med etter at jeg kjøpte en bukse. Når jeg først tok de på tok jeg de jo aldri av? Løse knær føler jeg blir mye av det samme + den evige letinga i skuffa etter 2 deler...Det må da være innafor med noe stilig Assos spring/fall knickers her?

Hvis du sykler fra kl 14 til kl 17 så er jeg enige med deg. Var veldig glad for noen avtagbare elementer da jeg "måtte" ut kl 07 på søndag og holdt det gående gjennom dagen. 

For korte turer der det ikke er naturlig å ha pauser, kan jeg kanskje være enig. Men er det ikke bedre å ha "riktig antall" gode shorts og et par løse deler i stedet for å doble opp?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes stilpolitiet om slike som meg som bare sykler i tullete sykkeltrøyer?

Kakemonster, Nordmarka rundt. Med en langermet genser på innsida 😬

kakemonster.jpg.50a91cad302319b0cb1a911f9ff5e166.jpg

Egg:

egg.jpg.939b1fbb3f79c0b401b6c58bf2d425a3.jpg

Kattegenser. Kanskje bonuspoeng for bart og en no-hand trackstand??

katt.jpg.b48edf6dac58118e3a5cace9bd09058d.jpgkatt.png.606134d3407797e7ae40bce6412e2440.png

Endret av Sykkelmafiaen
  • Like 3

Sykkelaktivist! Nåværende prosjekt: Få Nordmarka og andre grusveier inn i Street View | Twitter/X | YouTube | BlueSky | Insta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråstein skrev (15 minutter siden):

Dette synes jeg var et veldig godt forsøk på å sjekke om det nye forumet har funksjon for automatisk utestengelse. Ser ut som det ikke er på plass ennå.

Siden jeg er Østfolding ble jeg ikke helt vippet av pinnen i dette tilfellet.

Men. Ankelsokker bør gi automatisk utestengelse. Heller løse bein og bib utenpå trøya.

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...