Gå til innhold

Det nye Stilpolitiet!


Anbefalte innlegg

Maggan skrev (52 minutter siden):

Det lave sokkeskille der er verre enn sandalene. 

Jepp. Jeg henger meg på. Med det sokkeskillet der spiller det ingen rolle hva slags sko du bruker. Beklager, @Sepeda. Det du må konsentrere deg om er en revolusjon i sokkegarderoben din. 

  • Haha 1

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

For Pogs del tror jeg vi er i Regel 82s five and dime situation. Varmerne er utenpå buksene, slik jeg har fått kjeft for før start opptil flere ganger av ryttere som ikke forstår nyansene i lovgivningen.

Sitat
  1.  // Close the gap.Whilst riding in cold and/or  Rule #9 conditions replete with arm warmers, under no circumstances is there to be any exposed skin between the hems of your kit and the hems of your arm warmers. If this occurs, you either need to wear a kit that fits you properly or increase the size of your guns. Arm warmers may, however, be shoved to the wrists in Five and Dime scenarios, particularly those involving Rule #9 conditions. The No-Gap Principle also applies to knee and leg warmers with the variation that these are under no circumstances to be scrunched down around the ankles; Merckx have mercy on whomever is caught in such a sad, sorry state. It is important to note that while one can wear arm warmers without wearing knee or leg warmers, one cannot wear knee or leg warmers without wearing arm warmers (or a long sleeve jersey). It is completely inappropriate to have uncovered arms, while covering the knees, with the exception of brief periods of time when the arm warmers may be shoved to the wrists while going uphill in a Five and Dime situation. If the weather changes and one must remove a layer, the knee/leg coverings must go before the arm coverings. If that means that said rider must take off his knee or leg warmers while racing, then this is a skill he must be accomplished in. The single exception would be before an event in which someone plans on wearing neither arm or leg warmers while racing, but would like to keep the legs warm before the event starts; though wearing a long sleeve jersey over the racing kit at this time is also advised. One must not forget to remove said leg warmers. 

Demi ga nok F, men hun har jo lov.

Endret av Valentino
  • Like 1

Bianchi-Campagnolo | Age and treachery will overcome youth and skill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baroudeur skrev (1 time siden):

Hvis jeg noensinne vinner i Lotto kommer jeg ikke til å si det til noen, men det vil være tegn. 

Snapinsta.app_446102513_975919944037333_6651027571292566888_n_1080.jpg.c66a54156b4d9aa3cea5ed648dd7a533.jpg

Samme tegn her, bare i svart. Tror den hadde vært syyyykt fet i svart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baroudeur skrev (1 time siden):

Hvem er målgruppen her? 

@Valentino Det minner meg på at vi må re-etablere Sponsor yourself ...Assos-tråden.

Heldigvis solgte jeg ikke min Equipe RS S9 likevel, så da kan jeg anskaffe trøya i kamel. Eller gull, da.

Jeg er nesten helt sikker på at noen i Assos så denne i 2016 og tenkte at det må vi også gjøre en gang. Med Boss.

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosandholm skrev (2 timer siden):

Du vil ikke sykle rundt med BOSS på ryggen altså?

Når jeg har anskaffet den nevnte trøya , vil jeg la skredderen brodere "Like a" over "Boss" med undertekst "Chop Your Balls Off and Die".

  • Like 1

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...