Gå til innhold

Apple Watch Ultra vs Fenix, hvor håpløs vil jeg synes batteritiden er?


Anbefalte innlegg

Simenf skrev (54 minutter siden):

Etter å ha prøvd en gammel Fenix 5 i et par uker kjøpte jeg Garmin SQ2 (dvs en Apple Watch-kopi i utseendet) fordi jeg ville ha helsesporingen og batteritiden, og bryr meg ikke så mye om de "smarte" tingene (skrur av de fleste varslingene uansett). Tracker bra, god konnektivitet, bra funksjonalitet, god nok nøyaktighet på helsesporingen (merkbart bedre enn Fenix 5, men det skulle bare mangle). Herlig uten mulighet for lydvarsling. Fin integrasjon med Apple Health på min iPhone. Bruker Garmin Pay og Tesla-appen på Garmin (første fungerer fint, siste sånn ganske halvbra, lang responstid). Lader rundt 7-8d. Utsalgspris var 3500 kr, kjøpte min ubrukt på finn for 1400....

Vurderte AW Ultra (kona har), men hadde kjøpt det samme igjen.

Gratulerer 🙂

Venu SQ 2 er en undervurdert klokke. Likte den veldig godt selv da jeg testet den. Kjøpte faktisk til fadern samme år som den kom ut. Håpet du fortsetter å være happy med valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perbl skrev (På 24.2.2024 den 22.10):

Dette er vel sånn samtlige mine Garmin-reparasjoner har blitt gjennomført og. 
 

Kanskje se om jeg får en Fenix7 i Posten for en lav sum hvis jeg reparerer den jeg har? 🙂

Jeg fikk nylig en ny Fenix 7 pro solar tilbake etter å ha sendt inn min 3 år gamle Fenix 6 pro solar til reparasjon. Betalte ingenting.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einar skrev (2 timer siden):

Jeg fikk nylig en ny Fenix 7 pro solar tilbake etter å ha sendt inn min 3 år gamle Fenix 6 pro solar til reparasjon. Betalte ingenting.

Dette er typisk Garmin 😃. Meget god service. Her har Polar og Suunto gått på en kraftig smell ettersom de har lagt ned avdelingene sine i Norge og har tapt seg enormt på kundeservice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...