Gå til innhold

Komponenter og deler fra Kina


Anbefalte innlegg

Gaffel mottatt! 
I mellomtiden har jeg nettsynset rundt EXS og ser at de har en høy stjerne rundt omkring på www når det kommer til kvalitet. 
Gaffelen ser smæshing ut - såpass at jeg også bestilte aerocockpit’n EXS av og til har på lager.

Kjøpsopplevelsen har vært mer enn ok, tross alt. Det tok tid fra jeg bestilte til varen kom, men de er få folk og når de er på sykkelmesser osv, er det ingen som styrer sjappa. 
Jeg ombestemte meg etter å ha bestilt og betalt styre/stem og sendte en e-post ang endring av bestillingen. Ordren min ble raskt kansellert, refusjon kom kjapt og de la inn ny bestilling for meg med faktura på paypal. Meget godt bestått, egentlig…

IMG_6114.jpeg.be56c1a17354b6e17e2a30a8f79ee40e.jpeg

IMG_6115.jpeg.40b8deb6b9604f5ab91686c4826d4f8d.jpeg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosandholm skrev (På 5.2.2024 den 9.21):

Etter erfaringen min med wattmåleren fra Magene kommer jeg nok til å prøve flere high end kinaprodukter. Neste produkt på planen er 3D-printet sete! Ville ikke nølt med å kjøpt fra EXS basert på hva jeg har lest på nett, bl.a på Weightweenies. Kan også anbefale å sjekke på Pandapodium som nevnt over her, hvis de selger produktet der er det mest sannsynlig trygt å kjøpe.

Hvilken modell valgte du og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andertve skrev (1 time siden):

Kult! Fikk du bestillt aero cockpiten!? Den er jo alltid utsolgt

Ja, jeg bestilte for et par uker siden, da var det et par dimensjoner som var tilgjengelig. Når jeg kansellerte ordren var alle utsolgt, men de la likevel inn ny bestilling på mine vegne i den dimensjonen jeg heller ville ha. 
Fikk e-post om at de var i prosess med å klargjøre forsendelse i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ndreas skrev (2 timer siden):

Tenkte på wattmåleren @rosandholm

Ah, kjøpte Magene P505 Base pga pris, Shimanovennlighet og gode skussmål hos bl.a GPLama, GC Performance og på diverse forum:

Brukte bare de "gamle" Shimanodrevene mine, men skal innrømme jeg er fysen på noe mer fancy, feks. Cybrei, da jeg uansett må kjøpe et sett med 52/36. Ser helt OK ut med Shimano også. Upåklagelig så langt, ganske kurant app-styring selv om det bærer preg av noe kinaengelsk. Ellers henviser jeg til tråden på Brukeromtaler-delen 🙂

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

andertve skrev (På 14.3.2024 den 8.10):

Kult! Fikk du bestillt aero cockpiten!? Den er jo alltid utsolgt

Nå har de 140x400mm i nettbutikken sin. 
mulig de har flere dimensjoner også, hvis du sender en e-post. De hadde eksempelvis ikke den jeg har inbound tilgjengelig i nettbutikken heller, men fikk kjøpt en likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howard skrev (22 timer siden):

Nå har de 140x400mm i nettbutikken sin. 
mulig de har flere dimensjoner også, hvis du sender en e-post. De hadde eksempelvis ikke den jeg har inbound tilgjengelig i nettbutikken heller, men fikk kjøpt en likevel. 

Ok, flott takk for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Endelig oppdatering fra Posten! 
EXS-cockpit’en er tollbehandlet og på vei til en postkasse nær meg. Har lest mye bra om den og gleder meg til å se hva hype’n på weightweenies dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howard skrev (12 timer siden):

Endelig oppdatering fra Posten! 
EXS-cockpit’en er tollbehandlet og på vei til en postkasse nær meg. Har lest mye bra om den og gleder meg til å se hva hype’n på weightweenies dreier seg om.

Fint å få en tilbakemelding på din erfaringen av den etterhvert. Fortsatt ikke dukket opp i riktig størrelse for min del enda 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torbjornhb skrev (2 timer siden):

Ser mer en bra ut! Spent på stivhet, komfort, etc... Hva endte du på med å betale?

Ikke superbillig: ca 5100 levert på postkontoret. 
Vekt - aner ikke. Ganske lett! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

andertve skrev (På 4.4.2024 den 8.31):

Fint å få en tilbakemelding på din erfaringen av den etterhvert. Fortsatt ikke dukket opp i riktig størrelse for min del enda 

Da har de fårr noen størrelser Aerover på lager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LarsB skrev (4 timer siden):

Fint, men kanskje vinkle enden av bukken bittelitt ned 😁

LarsB

Det er det eneste som er flott med integrerte greier. Det er som det er, slipper å bry seg med vinkler og sånt. Suck the vinkel up, bøtterkøpp!

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LarsB skrev (6 timer siden):

Fint, men kanskje vinkle enden av bukken bittelitt ned 😁

LarsB

Perfekt den der. Nederste delen av bukken skal være i vater akkurat slik den der er😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...