Gå til innhold

Del dine beste tips til gode serier/program


Anbefalte innlegg

perbl skrev (1 time siden):

Så første episode av Penguin i går ja, men slo meg at jeg husker altfor lite fra The Batman, så tror kanskje jeg skal se den om igjen før jeg ser mer.

Må innrømme at jeg ikke husket så mye selv, men følte ikke det var vits i å se masse filmer om igjen. Det er de klassiske hovedkarakterene som går igjen.

Har du virkelig fått en solid runde man-flu -> Første sesong av The Wire.

513ff06af1d1f20148f2cd42ad5a373bb984799c

  • Like 5

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

king195 skrev (18 minutter siden):

De 5 beste seriene som er laget:

  • Justified
  • Banshee
  • Slow Horses
  • Peaky Blinders
  • Mayor of Kingstown

 

Nuvel. Slow horses og Peaky Blinders er meget bra, men ellers litt uenig. 

Severance (apple-tv) - ikke enkel å beskrive, men må ses. 

For all Mankind (taper seg litt utover i sesongene, men starten er meget god. 

Shogun (disney plus) - intriger deluxe i føydal-japan

Jeg likte Silo (apple tv) -  men jeg er kronisk ukritisk til post-apokalypse, så kanskje ikke alles kopp te. 

 

  • Like 1

http://norskenduro.no - Alle norske enduroresultater på ett sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra som nevnes, men har sett det meste av det jeg synes virker aktuelt (flink til å binge ting jeg liker). Men skal teste ut et par, Mayor of Kingstown har jeg feks ikke sett, syntes liksom ikke tematikken virket så interessant, men kan være verdt et forsøk før jeg sier opp SkyShowtime, jeg ser liksom ikke så mye der etter at de gjorde seg ferdige med Yellowstone, og Costner'n har vel droppa å gjøre den ferdig for å lage westernfilmer i stedet.

Men ser Netflix slipper sesong 3 av Lincoln Lawyer i morgen, da har jeg hvertfall et par dagers underholdning attåt den sporadiske Elden Ring-spillinga mi mens man venter på at mannesjuka skal gå over…

Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favorittserier de siste årene:

After Life - 3 sesonger. Ricky Gervais og bl.a. Diane Morgan er helt magisk bra.
Killing Eve - 4 sesonger. Jodie Comer er kanskje den beste leiemorderkarakteren noensinne.
Happy Valley - 3 sesonger. Kan virke som en litt ordinær britisk krim, men har mange lag her og flotte rolleprestasjoner. Ekstra kudos til skaperne for at de ventet syv år med å spille inn sesong 3, da han som spiller barn i sesong 1-2 måtte bli tenåringsgutt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

parob skrev (6 minutter siden):

Mine favorittserier de siste årene:

Happy Valley - 3 sesonger. Kan virke som en litt ordinær britisk krim, men har mange lag her og flotte rolleprestasjoner. Ekstra kudos til skaperne for at de ventet syv år med å spille inn sesong 3, da han som spiller barn i sesong 1-2 måtte bli tenåringsgutt først.

+1 på Happy Valley ❤️

http://norskenduro.no - Alle norske enduroresultater på ett sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp på en lengre flyreise og valgte West Wing (Presidenten) som reiseunderholdning. Kun sett noen enkeltepisoder av den før. Nå fikk jeg helheten på de to første sesongene. Anbefales på det sterkeste. Spesielt nå med spennende politiske tider i USA. 

  • Like 1

/Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The wire, her må alt sees! Ikke bare første sesongen. 
Boardwalk empire er selvsagt sett? Om ikke, gjør det!

ozark førte til et tomrom, men skal visst ikke komme mer. 
west world, å hoi. 
Gjorde ferdig manifest, ble aldri helt venn med den. Kan skyldes at jeg var/er storfan av Lost, og ja, manifest ligner. Det ække en spoiler å si det

only murders in the building? Selena gomez er knallgod! De andre også, forsåvidt. Fiffig

six feet under, mycket bra mycket

edit: the wire er forøvrig noe av det beste som er. Urangert topp 5 ever? Ja

edit2: brynjar nervik på youtube. Får ikke han frem latteren er du jaggu bra traurig

edit3 (beklager):  the bear

  • Like 1

Om itj ainna så på trass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine topp 4-serier (mini-serier og komiserier ikke med): 

The Wire, Sopranos, Mad Men, Top Boy.

Konkurrerer om topp 10-nivå: Game of Thrones, Breaking Bad, Peaky Blinders, Friday Night Lights, Ozark, Succession, True Detectice, Boardwalk Empire, Deadwood, Fargo, Den Tynne Blå Linjen, Le Bureau

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...