Gå til innhold

Favero Assioma Pro MX effektpedalar for terreng


Anbefalte innlegg

Hva ble prisen for fortolling og gebyrer? Er det verdt å bestille direkte fra produsent, fikk mail om at de har på lager. 

On 5/7/2024 at 3:17 PM, SykkelØyvind said:

Nå har jeg fått melding fra Assioma om at et par Pro MX2 er på vei.

Ser frem til å kunne watte på terrengsykkelen igjen, samt flytte måler mellom sykler for å sammenligne to forskjellig oppsett osv. 

Har planer om å teste Caad9-retroraceren på 7,3 kilo opp mot 3Ten i forskjellig typer terreng. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 5/21/2024 at 12:17 PM, olve said:

Mottok disse i dag til en hyggelig pris 🙂 Spennende å se om jeg merker noe særlig forskjell fra Duo-Shi med M520, litt mindre nervøs for rock strikes naturlig nok.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som har problem med at mx-2 disconnecter/reconnecter under bruk?

Opplevde det minst 10 ggr på første 90 minutts test.  Bruker en Epix gen 2. 

Ny test i dag hvor jeg gjorde avstand minimal.  Fortsatt ikke stabil connection, men muligens litt bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer helt strålende her. har du siste software utgave? Når jeg installerte mine fikk jeg beskjed i appen om at det var en oppdatering tilgjenglig, som jeg gjennomførte med en gang. 
Garantisak? Og en trist periode uten pedaler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jan.ulvesten skrev (På 9.6.2024 den 17.59):

Noen som har problem med at mx-2 disconnecter/reconnecter under bruk?

Opplevde det minst 10 ggr på første 90 minutts test.  Bruker en Epix gen 2. 

Ny test i dag hvor jeg gjorde avstand minimal.  Fortsatt ikke stabil connection, men muligens litt bedre. 

Jeg opplevde det i dag. Så at det bare var høyre pedal som koblet inn og ut. Gikk over til etbeinsmåling og da fungerte det fint. Sånn skal det ikke være. Jeg måtte også McGyver-mekke på selve laderen. Kontakten på den ene pedalkoblingen hadde så dårlig kontakt med mini-usb-en at jeg måtte putte inn en skrue for å sette den i spenn for å få den til å lade. 
 

Gyver løs på support hos Assioma nå. Har akkurat vært gjennom en lengre reklamasjonsprosess på en Rotor InPower-krank fra R2-bike, så hadde håpet på plug'n'play fra Assioma. 

  • Sad 3

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Ndreas skrev (Akkurat nå):

Noen utvikling her @SykkelØyvind?
Og hva endte du opp med å betale med toll og div fra Italia?

Jeg fikk en oppdatering som løste problemet. Nå fungerer begge pedalene som foreskrevet igjen.
De svarte raskt på mail til kundeservice. Tror jeg endte opp rett under 9000 for paret. 613 euro pluss moms. 
 

  • Like 2

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...