Orp_Rezzem Skrevet 12. august Forfatter Del Skrevet 12. august Jørgen S. skrev (Akkurat nå): Kom på at jeg kanskje bytter.... hvis/når Kavenz lager en Pinion-variant med SmartShift 😄 Spännande. Eller när de kommer med en kolfibervariant 😉 Skämt åsidor. Om växellådar á la Pinion blir bättre och kommer med vanlig växelspak eller smartshift så är det extremt intressant. Jag hade gärna tagit bort bakväxeln om det inte var för att det verkar vara en del friktion i växellådorna 😬 Siter Importerad cykelnörd. NOTS-evangelist. https://nots.no/han-skal-fa-fart-pa-nots/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jørgen S. Skrevet 12. august Del Skrevet 12. august Orp_Rezzem skrev (8 minutter siden): Spännande. Eller när de kommer med en kolfibervariant 😉 Skämt åsidor. Om växellådar á la Pinion blir bättre och kommer med vanlig växelspak eller smartshift så är det extremt intressant. Jag hade gärna tagit bort bakväxeln om det inte var för att det verkar vara en del friktion i växellådorna 😬 Skal ikke ha karbon. XL Kavenz er lett nok, og feks SB160 i samme str er knapt lettere, koster ekstremt mye mer... og evnt redd for kræsj. Ellers ingen fordeler med karbon... når vekta ikke er et argument engang. Tror jeg greier å sykle "gjennom" evnt friksjon, fordelene veier opp for ulempene for girboks🙂 Småprøvd en Zerode og det føles helt ok, overaskende lite drag. Og ting blir bedre og bedre 🙂 1 Siter Jørgen RazeFaze @ Terrengsykkelforumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.