Gå til innhold

Proffsesongen 2024


Valentino

Anbefalte innlegg

Hvor ble det av Felix Gall under vueltaen? 
Det siste jeg så av ham var at han kjørte fra O'Connor opp en eller annen siste stigning. Så ble han helt bort for meg etter det. 

Brøt eller ble han bare helt borte bak de alt for store brillene og ble usynlig?

LarsB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gikk vel på en liten smell etter å ha tauet på Ben noen etapper og datt vel utav topp 10 mot slutten av uke 2 og endte vel opp 29 plass til slutt. På etappe 15 som var den andre Castrillo vant endte han opp på 129 plass, snaut 30 minutter bak og ca samme tid bak dagen etter når Soler vant

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LarsB skrev (2 timer siden):

Hvor ble det av Felix Gall under vueltaen? 
Det siste jeg så av ham var at han kjørte fra O'Connor opp en eller annen siste stigning. Så ble han helt bort for meg etter det. 

Brøt eller ble han bare helt borte bak de alt for store brillene og ble usynlig?

LarsB

Som nevnt så fikk Gall det tøft på en del av de siste etappene, men han rakk å finne tilbake til gode ben og gjorde en veldig god figur på siste fjelletappen hvor han geleidet O'Connor opp store deler av siste fjellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olechr skrev (På 20.8.2024 den 17.29):

Hirchi vinner ikke så mye nei, men plukker sjukt med poeng og er ett mye større navn i Europa enn 99% av de på UNO X. Man må ikke glemme at de fleste på UNO X er syklister mange ikke vet hvem er i resten av Europa. 

 

IMG_1025.jpeg

  • Like 1

Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei

Sykkeltilpasser hos sFit_Helse

Grunnlegger av Terrengsykkelrittet

For tiden i utdanningspermisjon.
Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SykkelØyvind skrev (50 minutter siden):

 

IMG_1025.jpeg

Ingen på Uno X som har samme lista nei. Har vel brått tatt flere poeng på de 5 siste rittene enn noen på Uno X har tatt i hele år (ikke sjekker så mulig jeg tar feil)

Ole Christian Fagerli

Scott ambassadør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...