Gå til innhold

Tips til hva jeg trenger...


Gew88

Anbefalte innlegg

Tenkte denne tråden blir en jeg plukker opp når jeg trenger råd til diverse, som kanskje ikke er direkte sykkelrelevant. 

Første råd: Reisesekk!

Vært på en liten ukes jobbreise, og fant ut at jeg savner en ålreit reisesekk. Har sekk til det meste, og jeg har liten og stor koffert, men å reise med stor og liten koffert samtidig gidder jeg ikke neste gang. 
Jeg tenker en sekk alà Douchebag Hugger (googlet den i dag), men vil gjerne ha flere tips til hva jeg kan kjøpe (evt ønske meg til jul). 
Den skal kunne brukes som sekk.
Den skal være ganske romslig
Den skal kunne gå som håndbagasje

Den bør være ganske stiv i "chassiet"
Den bør være praktisk smart laget
Den bør helst være litt stilren i utseendet(heller det enn sporty/tur).

 

Kjør da tips 🙂
 

Endret av Gew88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2000% Osprey Farpoint 40 eller 55!

Jeg har skrevet test av begge. 55 literen er egentlig en 40L med en ekstra avtakbar sekk på 15L.

40 literen kvalifiserer for de internasjonale målene for håndbagasje.

Solid, beskytter godt, kan bæres som sekk og bag. Beskyttelsestrekk. Lomme for pc. Mange smarte løsninger.

Rett og slett elsker disse sekkene, og jeg har 55 literen min pakket klar på gulvet slik at den er ready to go 24/7🙂

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

torbjornhb skrev (18 timer siden):

2000% Osprey Farpoint 40 eller 55!

Jeg har skrevet test av begge. 55 literen er egentlig en 40L med en ekstra avtakbar sekk på 15L.

40 literen kvalifiserer for de internasjonale målene for håndbagasje.

Solid, beskytter godt, kan bæres som sekk og bag. Beskyttelsestrekk. Lomme for pc. Mange smarte løsninger.

Rett og slett elsker disse sekkene, og jeg har 55 literen min pakket klar på gulvet slik at den er ready to go 24/7🙂

Akkurat type tips jeg er ute etter. Supert det. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...