Gå til innhold

lettere gir utveksling eldre 10 delt racer


Anbefalte innlegg

Har en e nakamura racer 2013 modell, som e jill. men ønsker lettere girutveksling bak(har allerede kompakt krank), får kun plass til 28 -11 kasett, ryktene skal ha til at jeg kan kjøpe nytt bakgir og dermed få plass til en 34 -11 kasett?

Noen som vet om det lar seg gjøre?

Står nå sram red bakgir, kan jeg bruke feks https://bikeshop.no/sram/007518015000/sram-force-wifli-medium-bakgir-10-delt-190-gram

eller finnes det andre alternativer?. terreng bakgir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Det er 1:1 utveksling på girene til 10 delt landevei og 10 delt terreng fra Sram.  Jeg har en 2016 Diamant R2 med Sram Rival og hadde tenkt å bruke den på Gran Canaria nå i november. Har sram xo bakgir og bare å sette på det eller annen 10 delt mtb bakgir. Kan kline på med den utvekslingen du vil. (Jeg hadde også tenkt 11-34 kassett).

Så konkulsjon: Har du et 10 delt mtb sram bakgir så sett på det. (Ellers har jeg akkurat klart å bruke 11-30 kassett med det short cage giret som følger med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...