Gå til innhold

Hjelp til utstyr til Atlas Mountain Race


torhovland

Anbefalte innlegg

1 hour ago, torhovland said:

Ja, eg burde hatt noko sånt. Men finst det eit alternativ for Android?

Du kan sjekke ut Tile. La en sånn en inn i kranklagerhuset på min sykkel, mest som en kuriositet for å se det faktisk fungerer ved et eventuelt sykkeltyveri.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

torhovland skrev (16 timer siden):

Alt har gått knirkefritt i dag. Marrakesh flyplass var chill. Og taxituren til hotellet var kort. Eg har allereie møtt han som har sykla TCR nest flest gongar (7) og Nelson, arrangøren.

I morgon skrur eg i hop sykkelen og sjekkar ut medinaen i byen.

Følg forøvrig #amr2024cap11 på Insta, eventuelt #amr2024.

 

PXL_20240207_161027592.jpg

Litt forsiktig med instagram 😎Screenshot_20240208_110001_Chrome.jpg.114131a5ed31cf2be191ed6f332a67c9.jpg

Endret av Sveinung1
  • Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykla inn til sentrum i dag. Det er lite turistar her no, så det var breie, fine vegar med moderat trafikk.

Sykkelen kjennest heilt vanvittig bra ut med reint drivverk, ny og voksa kjede, ny girkabel, nye dekk og nye bremseskiver og klossar.

I medinaen vart det mange hakk meir kaotisk. I dei trange smuga med fotgjengarar var det mopedtrafikk i begge retningar. Men likevel ganske avslappa og kontrollert, på ein måte. Litt småtuting men null kjefting.

Eg såg ein syklist på ein cafe, så eg stoppa der også. Det viste seg å vere Štěpán Stránský. Eg er med på ei gruppe på WhatsApp som han styrer. Han har visst store ambisjonar, og går for gull. Han har sykla frå Spania og vore i Marokko nokre veker. Han har trena på søvndeprivasjon, og har ikkje tenkt å legge seg ned for 2-3 timar meir enn kanskje ein gong. Følg med på han!

Justinas er også på plass, etter ein mindre velsmurt flyrute enn eg hadde.

I morgon er det registrering, sykkelsjekk, infomøte, og start i regnet. Vi har fått eit par omkøyringsruter som kan bli aktuelle dersom nokre av elvene har flomma over på veg til CP1.

Eg kjem til å oppdatere mest på Insta, og ikkje så mykje her. Men bruk gjerne denne tråden til å diskutere dotwatchinga!

 

PXL_20240208_120558741.jpg

PXL_20240208_121215405.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er folk her som seriøst vurderer å bli igjen ved start og vente nokre timar til regnet gir seg!

Det er ein interessant strategi. Ein kan unngå å ta med ein del regnklede, og cruise forbi dei som gir seg ved CP1 våte og kalde.

Det blir litt feil for meg. Eg tenkjer dette er ein del av eventyret/utfordringa.

Men det blir spennande å sjå korleis det står til ved CP1.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkte å embede hashtagene @torhovland delte, men tror ikke instagramembeding fungerer på forumet.

Direktelinker Instagram:

#amr2024

#amr2024cap11 - Tor sin cap.

Linker Ritt:

Atlas Mountrain Race 2024 Race-Tracking

Atlas Mountrain Race 2024 DotWatcher

Beskrivelse av etappene

Vær:

Windy: Utgangspunkt: Marrakesh

Edit: Ser Mann 40 ikke kan instagram, kun toppinnleggene som kommer frem. Er det noen av de tech-savvy som vet om det går ann å få opp alle innleggene uten å logge inn på instagram?

  • Like 6

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kjipt er at myndigheitene hadde tatt denne avgjersla utan å konsultere Nelson og utan å vite at han hadde planlagt alternativ rute langs hovudvegen over fjellet. Og no må vi vente på nytt møte i departementet før vi kan få grønt lys. Mest sannsynleg blir det start 18.00 laurdag.

Festen og bussen til Marrakesh er ikkje flytta, så her gjeld det å tråkke på!

  • Like 1
  • Sad 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser litt mørkt ut for start i kveld. Myndigheitene er meir eller mindre ok med det, men dei vil ha stadfesting frå samtlege distrikt vi passerer, inkludert dei som ikkje hadde regn. Og i dag er det "sundag" i Marokko.

Blir det utsatt lenger no må eg vel nesten ta ei treningsøkt snart.

Eg har forresten ein viss matforgiftning på gong. Håpar på ingen fleire episodar.

  • Confused 1
  • Sad 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aktivitet/bevegelser på trackingen nå, elapsed time har startet! Ser ut som de sykler i strekt felt ut av byen nå.

Kan ikke se det står skrevet noe om starten på nettsiden, instagram eller på Facebook siden til rittet. Dog, viktig å følge jungelordet Stol aldri på en gammel mann på internet. Kan godt være det står på en av de nymotens appene jeg ikke forstå.

Ser Tor bekrefter det på instagram cap11 for en time siden.

Edit: Kan se ut som ruten er litt endret.

  • Like 3
  • Thanks 1

Kaffe- og teansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...