Knutgrus Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Legendarisk skrev (5 timer siden): Tror løsningen på sikt må være å kjøpe flere sykler.😄 Det er alltid løsningen på alt! Jeg har ikke så mye å bidra med annet enn min erfaring med Domane. Jeg har en SL6 (gen 4). Jeg har prøvd en gen 3 på noen korte turer, og må si jeg er strålende fornøyd med å vente med kjøp til gen 4 kom ut. Med såpass store dekk, er det ikke nødvendig med isospeed foran. Samtidig er det komfortabelt å ha det bak. Sparer også litt vekt på det. Da jeg kjøpte min så jeg for meg en del grussykling. Men nå har det blitt enten MTB eller asfalt. Jeg angrer fremdeles ikke. Som noen nevnte tidligere, det er mulig å sette seg i en mer aero sittestilling. Jeg sliter litt med ryggen, men har ingen problemer med Domane. Jeg har ikke gjort noen endringer fra slik den kom i butikken, men vet du kan minst ha 38mm dekk på. Om den er vanskelig å drive opp nå, kan det være den kommer i oppfrisket versjon snart? Det var tilfellet da jeg skulle kjøpe tidligere. Kanskje noen nye farger og noen alternativer til utstyrsnivå? Gen 5 er nok noen år unna 🙂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olechr Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Legendarisk skrev (På 27.10.2023 den 18.45): Hehe! Det hadde vært drømmen. Jeg er 185. Skal sjekke Cervéloen nærmere. Fornøyd med Addict-ene? Ja, men mest fornøyd med den vanlige addicten. Jeg bruker det mest til asfalt og veldig fin grus. Vanlig addict er en del kvikkere en gravel versjonen. Så man får litt mer fartsfølelse. Men gravel versjonen oppleves mye tryggere. Tipper jeg ender på en ny Addict. 1 Siter Ole Christian Fagerli Scott ambassadør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olechr Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Legendarisk skrev (16 timer siden): Dere gjør ikke valget akkurat enklere ved å komme med enda flere aktuelle kandidater! Tror løsningen på sikt må være å kjøpe flere sykler.😄 Jeg har den samme utfordringen med Canyon sine størrelser, men det sies jo at det er enklere å gjøre en liten sykkel større, enn motsatt. Giant TCR ser jo ikke så verst ut den heller.🥴 Leide en ny TCR på Mallorca i sommer. Di2, Carbon hjul og greier. Likevel synes jeg det var en ganske seig/lite morsom sykkel. Siter Ole Christian Fagerli Scott ambassadør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olechr Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 For trådstarter bør jo Caladonia og BMC kaius vurderes 1 Siter Ole Christian Fagerli Scott ambassadør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howard Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Olechr skrev (33 minutter siden): Leide en ny TCR på Mallorca i sommer. Di2, Carbon hjul og greier. Likevel synes jeg det var en ganske seig/lite morsom sykkel. Hahaha..! Interessant. Jeg har det totalt motsatte inntrykket etter å ha gått fra Addict til TCR! Jeg synes Addict var seig og lite morsom… trygg og traust, var vel min oppfattelse. Når jeg nå byttet til TCR synes jeg den er både mer snæppy og langt mer morsom å sykle på. Sitter bedre, gjør jeg også. Viser vel bare egentlig at man skal ta mye av det man hører og leser med en klype salt og helst prøve selv… …eller evt at det er så mange gode sykler der ute i 2023, og at det er vanskelig å velge feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olechr Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) Howard skrev (36 minutter siden): Hahaha..! Interessant. Jeg har det totalt motsatte inntrykket etter å ha gått fra Addict til TCR! Jeg synes Addict var seig og lite morsom… trygg og traust, var vel min oppfattelse. Når jeg nå byttet til TCR synes jeg den er både mer snæppy og langt mer morsom å sykle på. Sitter bedre, gjør jeg også. Viser vel bare egentlig at man skal ta mye av det man hører og leser med en klype salt og helst prøve selv… …eller evt at det er så mange gode sykler der ute i 2023, og at det er vanskelig å velge feil. Ha ha. Ja jeg leide den da jeg hadde hørt så mye bra og ble skikkelig skuffet, men jeg sleit med å finne en god sittestilling på den. Fikk den ikke til passe uansett hva jeg gjorde. Nå kan det hende hjul og dekk på den jeg lånte var vesentlig dårligere enn hva jeg er vandt med da. Skal sies at sist jeg hadde Addict synes jeg den var seig, men var veldig positivt overrasket over den jeg hadde i år. Husker det samme gjaldt for min del når Pinarello var på det mest populære her hjemme. Alle skrøyt for sykt rå de var. Når jeg prøvde synes jeg det nærmest var som å sykle en tanks. 😆 Da hadde jeg Bianchi sin toppmodell som jeg synes var helt rå. Er vel fortsatt den raceren jeg har sittet best på. Synes det er noe dritt å kjøpe racer. Jeg sliter så fælt med å finne en sittestilling jeg trives med. Stort sett har jeg skrudd flere timer enn timer syklet når jeg selger de. 😆 Endret 29. oktober 2023 av Olechr Siter Ole Christian Fagerli Scott ambassadør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howard Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) Olechr skrev (12 minutter siden): Synes det er noe dritt å kjøpe racer. Jeg sliter så fælt med å finne en sittestilling jeg trives med. Stort sett har jeg skrudd flere timer enn timer syklet når jeg selger de. 😆 Jeg sleit også tidligere… stivnet i korsryggen, for lite plass, for mye plass… og det blir jo ikke bedre av integreringstrenden på styre/stem/kabel-fronten… Mye ble bedre da jeg endelig tok jobben med å finne «det perfekte» setet. Det tok vel omtrent en sommer med prøving og feiling. Nå har jeg samme setet både på rulla og på ræser’n. Det er også delvis grunnen til at gikk for TCR. Tradisjonelt styre og stem gjør det langt enklere og billigere å tilpasse. Endret 29. oktober 2023 av Howard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
espenpåhjul Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Legendarisk skrev (På 27.10.2023 den 18.43): Veldig gode kjøpsargumenter for Domane, det! Synes som sagt designet på den er veldig snasent også.😍 Jeg kommer fra en Emonda og Domene er i en helt annen liga når det kommer til komfort 🙂 Joda, Domanen veier litt mer men det har så ufattelig lite å si om du veier mer enn 50kg og er proffsyklist eller elsker å bestige fjell hver eneste dag. Og jepp, den er snasen i designet - min er i farge "Gravel" og det er tøft som bare det 😉 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legendarisk Skrevet 1. november 2023 Forfatter Del Skrevet 1. november 2023 Knutgrus skrev (På 28.10.2023 den 21.09): Det er alltid løsningen på alt! Jeg har ikke så mye å bidra med annet enn min erfaring med Domane. Jeg har en SL6 (gen 4). Jeg har prøvd en gen 3 på noen korte turer, og må si jeg er strålende fornøyd med å vente med kjøp til gen 4 kom ut. Med såpass store dekk, er det ikke nødvendig med isospeed foran. Samtidig er det komfortabelt å ha det bak. Sparer også litt vekt på det. Da jeg kjøpte min så jeg for meg en del grussykling. Men nå har det blitt enten MTB eller asfalt. Jeg angrer fremdeles ikke. Som noen nevnte tidligere, det er mulig å sette seg i en mer aero sittestilling. Jeg sliter litt med ryggen, men har ingen problemer med Domane. Jeg har ikke gjort noen endringer fra slik den kom i butikken, men vet du kan minst ha 38mm dekk på. Om den er vanskelig å drive opp nå, kan det være den kommer i oppfrisket versjon snart? Det var tilfellet da jeg skulle kjøpe tidligere. Kanskje noen nye farger og noen alternativer til utstyrsnivå? Gen 5 er nok noen år unna 🙂 Helt enig ang. gen. 4. Den ser jo mye penere ut enn den hauggamle gen. 3 med støgg setemast og synlige kabler. Ser forresten at det er lagt ut nye fargekombinasjoner på SL5/SL6 på Trek-sidene i enkelte afrikanske land. Hvilken farge har SL6-en din? Bildene på Trek sine nettsider er ganske håpløse, utifra sykler jeg har sett i virkeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legendarisk Skrevet 1. november 2023 Forfatter Del Skrevet 1. november 2023 espenpåhjul skrev (På 30.10.2023 den 8.00): Jeg kommer fra en Emonda og Domene er i en helt annen liga når det kommer til komfort 🙂 Joda, Domanen veier litt mer men det har så ufattelig lite å si om du veier mer enn 50kg og er proffsyklist eller elsker å bestige fjell hver eneste dag. Og jepp, den er snasen i designet - min er i farge "Gravel" og det er tøft som bare det 😉 Hvordan opplever du fartsfølelsen på Domane vs. Emonda? Og har du noen bilder? Ikke hørt om gravel-fargen før. 😄 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BZE Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Appropos Emonda er Rides of Japan sin ganske hissig i ulike konfigurasjoner. For de som ikke har sett er hans videoer om bygg, jakten på gram og heftige nedfarter god underholdning. Emonda er en av flere modeller han har flere videoer om. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
espenpåhjul Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 Legendarisk skrev (På 1.11.2023 den 22.12): Hvordan opplever du fartsfølelsen på Domane vs. Emonda? Og har du noen bilder? Ikke hørt om gravel-fargen før. 😄 Liten eller ingen, faktisk 🙂 Med Domanen tør jeg sette utfor på en annen måte, den føles "sikrere" og derfor tør jeg kjøre på mens med Emondaen ble den fort veldig "skjør" og det føltes annerledes ut. På flaten har det ingenting å si tør jeg påstå, holder nøyaktig samme fart som før både alene og i grupper. Oppover må jeg produsere litt mer watt men det er bare bra for denne kroppen her 😉 Her er Domane i "Gravel"-fargen: https://www.trekbikes.com/no/no_NO/sykler/landeveissykler/ytelsesrettede-landeveissykler/domane/domane-sl/domane-sl-7-gen-4/p/36153/?colorCode=grey 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legendarisk Skrevet 6. november 2023 Forfatter Del Skrevet 6. november 2023 espenpåhjul skrev (9 timer siden): Liten eller ingen, faktisk 🙂 Med Domanen tør jeg sette utfor på en annen måte, den føles "sikrere" og derfor tør jeg kjøre på mens med Emondaen ble den fort veldig "skjør" og det føltes annerledes ut. På flaten har det ingenting å si tør jeg påstå, holder nøyaktig samme fart som før både alene og i grupper. Oppover må jeg produsere litt mer watt men det er bare bra for denne kroppen her 😉 Her er Domane i "Gravel"-fargen: https://www.trekbikes.com/no/no_NO/sykler/landeveissykler/ytelsesrettede-landeveissykler/domane/domane-sl/domane-sl-7-gen-4/p/36153/?colorCode=grey En sykkel som til og med motiverer til fartsøkning nedover er ikke å forakte!🚴♂️ Aha, SL7 har jeg utelukket helt pga. pris. Ser forresten på Israel sin Trek-nettside at de har lagt ut bilder av de kommende 2024-fargene på Domane, og fargen Dark Aquatic ser ikke så dum ut: Men Axinite Flip som tilbys på SLR7 tar kaka: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runermm Skrevet 6. november 2023 Del Skrevet 6. november 2023 (endret) Med 50k i budsjett hadde Canyon Endurace CF SLX 7 AXS i Space Blue vært på toppen av min liste. Skjønner ikke hvorfor du vil ha Grail hvis du bare skal en grustur i året. https://www.canyon.com/no-no/landeveissykler/endurance-bikes/endurace/cf-slx/endurace-cf-slx-7-axs/3087.html?dwvar_3087_pv_rahmenfarbe=R077_P12 Endret 6. november 2023 av runermm Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legendarisk Skrevet 7. november 2023 Forfatter Del Skrevet 7. november 2023 runermm skrev (22 timer siden): Med 50k i budsjett hadde Canyon Endurace CF SLX 7 AXS i Space Blue vært på toppen av min liste. Skjønner ikke hvorfor du vil ha Grail hvis du bare skal en grustur i året. https://www.canyon.com/no-no/landeveissykler/endurance-bikes/endurace/cf-slx/endurace-cf-slx-7-axs/3087.html?dwvar_3087_pv_rahmenfarbe=R077_P12 Endurace er råflott, men klarer ikke rettferdiggjøre å betale så mye for en sykkel som har et fjernkontrolldeksel midt i synsfeltet.😬 Skjønner ikke hva designerne til Canyon tenkte på. Det må jo gå an å lage en finere løsning enn dette: Domane sin løsning er jo mye mer smekker og bedre plassert: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
etegn Skrevet 7. november 2023 Del Skrevet 7. november 2023 (endret) simson skrev (På 27.10.2023 den 9.08): To innspill herfra: - Hvis du er litt stiv i kroppen (som meg), så ville jeg absolutt unngått aero som hverdagssykkel. Ikke undervurder verdien av komfort på lengre turer, og som noen var innom med litt andre ord over her: Jeg mener det er enklere å oppnå tilnærmet aerostilling på en komfortabel sykkel, enn komfort på en aerosykkel. - Har du sett på Fara (primært All-Road)? Har selv kun prøvesyklet den, men syntes den både er lekker og godt gjennomført. Jeg kjøpte meg Domane SL6 nå i høst. Jeg hadde Grail 1. gen. og Fara A/R der oppe. Grail er utrolig fin, menlitt mer gravel enn jeg var klar for. Fara A/R tikket av i alle boksene, men Domanen tåler litt breiere dekk. I tillegg til dempingen/ IsoSpeed i setepinnen som gjør den mer komfortabel. Merida Synapse er noe jeg ville ha snust på hvis du tenker Enduro, med potensiale for lett gravel. Forøvrig synes jeg Domane SL6 er en god og veldig komfortabelt sykkel. Jeg hadde ikke klart å krølle meg ssmmen på en areosykkel. Litt mer tid i bukken og muligens noen andre dekk er bra nok aero for meg. Slangeløst feier jeg fint Kleivstuarunden på 32 mm, så den takler mye. Jeg tenker den er rask nok, men det blir et litt skarpere hjulsett inn døra til før våren kommer. Orbea Orca - ikke areo er jo også et godt og litt rimeligere alternativ til Domanen. Jeg savnet litt kulere fargealternativer når jeg kjøpte. Men sort går nå til alt da… Endret 7. november 2023 av etegn 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legendarisk Skrevet 8. november 2023 Forfatter Del Skrevet 8. november 2023 BZE skrev (På 1.11.2023 den 22.58): Appropos Emonda er Rides of Japan sin ganske hissig i ulike konfigurasjoner. For de som ikke har sett er hans videoer om bygg, jakten på gram og heftige nedfarter god underholdning. Emonda er en av flere modeller han har flere videoer om. Sett flere av videoene hans nå. Kul fyr! Takk for anbefaling.😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legendarisk Skrevet 8. november 2023 Forfatter Del Skrevet 8. november 2023 etegn skrev (19 timer siden): Jeg kjøpte meg Domane SL6 nå i høst. Jeg hadde Grail 1. gen. og Fara A/R der oppe. Grail er utrolig fin, menlitt mer gravel enn jeg var klar for. Fara A/R tikket av i alle boksene, men Domanen tåler litt breiere dekk. I tillegg til dempingen/ IsoSpeed i setepinnen som gjør den mer komfortabel. Merida Synapse er noe jeg ville ha snust på hvis du tenker Enduro, med potensiale for lett gravel. Forøvrig synes jeg Domane SL6 er en god og veldig komfortabelt sykkel. Jeg hadde ikke klart å krølle meg ssmmen på en areosykkel. Litt mer tid i bukken og muligens noen andre dekk er bra nok aero for meg. Slangeløst feier jeg fint Kleivstuarunden på 32 mm, så den takler mye. Jeg tenker den er rask nok, men det blir et litt skarpere hjulsett inn døra til før våren kommer. Orbea Orca - ikke areo er jo også et godt og litt rimeligere alternativ til Domanen. Jeg savnet litt kulere fargealternativer når jeg kjøpte. Men sort går nå til alt da… Cannondale Synapse eller Merida Silex du mener?😆 Fin sykkel, men enig at matt svart er litt tamt. Et fetere hjulsett kan tilføre mye - også utseendemessig. Hvilken rammestørrelse har du - og hvordan oppleves IsoSpeed på asfalt? Blir man sittende og "vugge"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullars Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 ISO speed gir ikke vuggefølelse på min Domane som vel er generasjon 3 2 Siter Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
etegn Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Legendarisk skrev (43 minutter siden): Cannondale Synapse eller Merida Silex du mener?😆 Fin sykkel, men enig at matt svart er litt tamt. Et fetere hjulsett kan tilføre mye - også utseendemessig. Hvilken rammestørrelse har du - og hvordan oppleves IsoSpeed på asfalt? Blir man sittende og "vugge"? Ja, skulle aldri ha sort egentlig. Men utrolig hva et godt tilbud kan gjøre når den ellers er riktig utstyrt og det var et bra tilbud. Det kommer ikke frem på bildene, men litt kule sjatteringer i den sorte fargen. Jeg er 179 cm og har 56. Helt supert. Trek er litt små i størrelsen, så er ofte midt mellom 54 og 56. Merker ikke noe gynging. Bare mykt. Slangeløst oppsett med 40 psi hjelper jo også for komfort. Men jeg ha fåttliten knirk/lav knekkelyd ved Isospeed/setepinnen som jeg jobber med å bli kvitt. Ser at det er nevnt av flere på div forum. Tror det handler om stramming av Isospeed og bruk av karbonpasta. Det lar seg fikse. Forøvrig har 105 di2 12-delt 11-34 og 11-36 kassetter som alternativer. Har bestilt 11-36 på det hjulsettet jeg skal bruke på grus. Men venter på black week før jeg bestiller hjulsettet. Sorry, Merida Scultura Endurance var det jeg mente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legendarisk Skrevet 8. november 2023 Forfatter Del Skrevet 8. november 2023 etegn skrev (34 minutter siden): Ja, skulle aldri ha sort egentlig. Men utrolig hva et godt tilbud kan gjøre når den ellers er riktig utstyrt og det var et bra tilbud. Det kommer ikke frem på bildene, men litt kule sjatteringer i den sorte fargen. Jeg er 179 cm og har 56. Helt supert. Trek er litt små i størrelsen, så er ofte midt mellom 54 og 56. Merker ikke noe gynging. Bare mykt. Slangeløst oppsett med 40 psi hjelper jo også for komfort. Men jeg ha fåttliten knirk/lav knekkelyd ved Isospeed/setepinnen som jeg jobber med å bli kvitt. Ser at det er nevnt av flere på div forum. Tror det handler om stramming av Isospeed og bruk av karbonpasta. Det lar seg fikse. Forøvrig har 105 di2 12-delt 11-34 og 11-36 kassetter som alternativer. Har bestilt 11-36 på det hjulsettet jeg skal bruke på grus. Men venter på black week før jeg bestiller hjulsettet. Sorry, Merida Scultura Endurance var det jeg mente. Hva betalte du om jeg tør spørre? Ser at de ulike Trek-forhandlerne opererer med ganske ulik pris på SL5/SL6. Legg gjerne ut flere bilder av fargen, hvis du har. Har du fått den siste IsoSpeed-versjonen? Ser at de allerede har revidert den flere ganger. Scultura var jammen ikke dum den heller.😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
etegn Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg ga kr 43 600 på høsttilbud. Tror det er bra pris til å være Trek, men fremdeles mye uten karbonhjul, og sammenliknet med flere av de du har nevnt. Har som nevnt 2023 4. gen. Har ikke fått med meg om de har gjort justeringer på Isospeed i 2023. Men ja årers modell var en oppgradering på Isospeeden. Vet du noe mer detaljert, så bare del 👍nytt: De tok bort isospeed foran, tok bort justeringen og endret plasseringen tror jeg. Men ja du får mer sykkel for pengene med Orbea eller Merida. Vet ikke hvor lett det er å få tak i Meridaen nå da. Min vurdering er at jeg ønsket en god ramme som jeg gradvis kan oppgradere. Får se om jeg får til nye bilder. Tok et utsnitt, så du ser at fargen fra navnet er i midten av rammen. Det gjør den ganske lekker på en litt diskret måte. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legendarisk Skrevet 9. november 2023 Forfatter Del Skrevet 9. november 2023 etegn skrev (På 8.11.2023 den 19.37): Jeg ga kr 43 600 på høsttilbud. Tror det er bra pris til å være Trek, men fremdeles mye uten karbonhjul, og sammenliknet med flere av de du har nevnt. Har som nevnt 2023 4. gen. Har ikke fått med meg om de har gjort justeringer på Isospeed i 2023. Men ja årers modell var en oppgradering på Isospeeden. Vet du noe mer detaljert, så bare del 👍nytt: De tok bort isospeed foran, tok bort justeringen og endret plasseringen tror jeg. Men ja du får mer sykkel for pengene med Orbea eller Merida. Vet ikke hvor lett det er å få tak i Meridaen nå da. Min vurdering er at jeg ønsket en god ramme som jeg gradvis kan oppgradere. Får se om jeg får til nye bilder. Tok et utsnitt, så du ser at fargen fra navnet er i midten av rammen. Det gjør den ganske lekker på en litt diskret måte. Stemmer. Den nyeste IsoSpeeden har allerede blitt revidert 2/3 ganger. Siste utgave av den er "Rev. 2. 2", tror jeg. Det er flere Reddit-tråder om det, blant annet denne. Fornuftig med gradvis oppgradering, og jeg vil tro at du har et veldig godt utgangspunkt!😄 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knutgrus Skrevet 19. november 2023 Del Skrevet 19. november 2023 Legendarisk skrev (På 1.11.2023 den 22.10): Helt enig ang. gen. 4. Den ser jo mye penere ut enn den hauggamle gen. 3 med støgg setemast og synlige kabler. Ser forresten at det er lagt ut nye fargekombinasjoner på SL5/SL6 på Trek-sidene i enkelte afrikanske land. Hvilken farge har SL6-en din? Bildene på Trek sine nettsider er ganske håpløse, utifra sykler jeg har sett i virkeligheten. Jeg gikk for lilla/grønn ish. Jeg synes den så bedre ut på bildene. Da jeg fikk den levert, ble jeg helt forelsket. Dette var i november i fjor. Et halvår senere - og min har blitt litt slitt og matt i lakken, fikk jeg se den røde varianten. Og skulle ønske jeg hadde gått for den. Jeg må ærlig innrømme at jeg egentlig ikke bryr meg så mye om farge. Jeg burde også vokse sykkelen innimellom, men for meg er sykler noe som slites. Samme hva prisen var 🙂 Etter å ha sett begge med sram og en med Di2 (blå), synes jeg nok de to som blir levert med sram er penere. Giringen på Di2 hadde nok passet meg bedre (personlig), men jeg synes det er mye greiere å lade avtakbare batterier. Sorry for så seint svar. Jeg er ny her og glemte totalt at jeg registrerte meg. Et pat (håpløse) bilder: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legendarisk Skrevet 20. november 2023 Forfatter Del Skrevet 20. november 2023 Takk for bilder! Synes absolutt grønnblålilla er et ganske sprekt og fint fargevalg, men er også enig i at rødfargen er hissig. Spent på hvor lett det eventuelt blir å få tak i en Trek Domane på nyåret. De fleste butikkene har jo et ganske skrantende utvalg av årets modeller nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.