Gå til innhold

Scott Spark RC 900 Comp


Anbefalte innlegg

Største "bug" med Deore 12delt såvidt jeg kan se er at den kommer med microspline kassett og det er ikke alle gamle hjulsett som har mulighet for det.

Derfor plukka jeg en 12 delt Sunrace i oversikten. 

 

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullars skrev (18 timer siden):

Største "bug" med Deore 12delt såvidt jeg kan se er at den kommer med microspline kassett og det er ikke alle gamle hjulsett som har mulighet for det.

Derfor plukka jeg en 12 delt Sunrace i oversikten. 

 

Hei Gullars. Takk for at du tok deg tid til å beskrive i detalj hva jeg trenger for oppgradering fra 3-delt til 1x12. Jeg tør ikke kjøpe på finn.no i fall noe mangler, men har bestemt meg for å prøve dette, etter dialog med sykkelkomponenter.no. Takk til alle andre som har kommet med innspill også! Så flott at dere tar i mot nye folk på denne måten!! :):)

SRAM NX Eagle DUB, 175mm, 11-50T, 32T 1x12-delt Girgruppe | Sykkelkomponenter.no

SRAM DUB BSA 68/73mm Kranklager | Sykkelkomponenter.no

Hvis noen tror dette er dumt, vær så snill å si fra 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig her, bytte krank er ikke nødvendig og sannsynligvis er levetiden på lager med det gamle systemet bedre enn med DUN lager.

Krankbytte er i tillegg en unødvendig kostnad. Pilo drevet som jeg satte opp passer den gamle kranken din sammen med kortere krankbolter

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...