Gå til innhold

Korte Krankarmer...


Anbefalte innlegg

Takk for oppklaring!

Er det samme som dette lageret, bare at det er avbildet uten røret i midten?: https://bikeshop.no/hope/bbpf4130ss/hope-press-fit-pf41-kranklager-sort-pf41-30mm-89-5-92-104-5-107-121

Ser på Hope sine sider at det står: "Includes convertors to suit 29mm crank axles". Betyr det at jeg kan sette tilbake GX-kranken i dette lageret når jeg selger sykkelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutes ago, espenta said:

Er det samme som dette lageret, bare at det er avbildet uten røret i midten?

Det ser sånn ut, men det er litt rart at dei brukar det biletet. Uansett kan du alltids kjøpe det, og eventuelt returnere det dersom det blir feil. Eller spørre dei.

29 minutes ago, espenta said:

Ser på Hope sine sider at det står: "Includes convertors to suit 29mm crank axles". Betyr det at jeg kan sette tilbake GX-kranken i dette lageret når jeg selger sykkelen?

Eg tolkar det sånn, ja, men igjen er det litt usikkert om du kjem til å få det frå Bikeshop.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, espenta said:

Takk for oppklaring!

Er det samme som dette lageret, bare at det er avbildet uten røret i midten?: https://bikeshop.no/hope/bbpf4130ss/hope-press-fit-pf41-kranklager-sort-pf41-30mm-89-5-92-104-5-107-121

Ser på Hope sine sider at det står: "Includes convertors to suit 29mm crank axles". Betyr det at jeg kan sette tilbake GX-kranken i dette lageret når jeg selger sykkelen?

Den forrige versjonen hadde ikke overgang, men du kan alltids skaffe det fra Hope. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baronKanon skrev (På 23.4.2024 den 14.54):

Den forrige versjonen hadde ikke overgang, men du kan alltids skaffe det fra Hope. 

Jeg fikk montert BSA 30mm fra Hope for en måned siden, det følger med et sett plastkopper(??) der ja, som man kan anta er til SRAM.

  • Like 1

Jørgen

RazeFaze @ Terrengsykkelforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen S. skrev (På 22.4.2024 den 14.33):

Yes, der har ikke SRAM hoppa på ennå.
Hope er et alternativ. Er de små som rekker hoppe, som @Supermann påpeker.

Jeg tror at trenden med så kort går fort over, for de fleste andre enn elsyklister, noen få freeridere og et par utforfolk.
Men det er min påstand.

155mm er knall, spesielt for oss med korte bein.

Jeg har 155 på Kavenzen min og kommer til å kjøre det på Deviate også. Har vært på 165 tidligere.

Færre pedal strikes er jo den helt opplagte fordelen, men mange vil også føle at de står bedre og at man akselererer bedre.

Man kan evt gå ned på krankdrevstørrelse om man er bekymret for redusert moment. Og om man kjører Kavenz eller Deviate med high pivot så kødder man ikke til anti squat ved å endre krankdrevstørrelse.

Men det er ikke for alle.

Wild Slope Bikes fikser alt av Hope-krankarmer og kranklagre.

  • Like 2

Deviate, Kavenz, EXT, Hope, 77designz, Forestal
http://www.wildslopebikes.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...